Standerhejsning 2026

Vi ramte årets hidtil varmeste dag til vores standerhejsning. Det betød også, at der var et stort fremmøde. Tak til alle som valgte at deltage. Som altid en hyggelig dag med masser af gode snakke og gensyn med andre medlemmer.

Der blev skålet i et glas vin eller en tår øl til de traditionelle røde pølser, som igen i år var sponsoreret af Lone og Jimmy, Rantzausmindegrillen. Tak til Grillen

God sæson og god sommer.